trött...

De senaste veckorna har jag varit så otroligt trött. Jag kan inte vänta tills det blir lite ljusare ute, jag hoppas att det blir bättre då. Dessutom, samma helg som sommartiden börjar, så inträffar en av de saker som suger energi av mig just nu:

JUDO FM 28-29 MARS I BALTICHALLEN!!!

Jag är ansvarig för ett område, och även om flera av mina punkter har ordnats av andra (för att de har bättre kontakter) så stjäl det en massa energi som jag egentligen inte har.
Det börjar bli löjligt tydligt att jag har för mycket program på kvällarna, speciellt som jag har somnat lite efter 10 i 3 veckor nu. 3-4 timmar aktiv kvällstid har försvunnit, bara så där...
Denna vecka har varit lite bättre, jag köpte Kreuter Blutsaft för lite över en vecka sen, och det verkar ha hjälpt lite. Så synd att jag inte kan äta järntabletter, det skulle vara både billigare och smidigare, men jag får sån fruktansvärd magknip av dem att det inte är sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0