skön dag

Det var riktigt skönt att fara bort en stund. Blev lite snabbt när det försvinner 2,5 timme körtid, pluss att båten går senare på morgonen, men vi hann med allt så jag ska inte klaga.
Däremot är jag väldigt sur på Lindex och H&M som tydligen lägger ner klädlinjer bara sådär, utan någon förklaring eller förvarning. Hur kan man ha grejjer i web-shoppen men säga i butiken att sånt har vi slutat med för länge sen? Fattar inte! Nåja, jag fick tag på vad jag behövde iallafall, det är det viktiga.
Det var helt ljuvligt väder, en aning soligt för att det skulle vara riktigt trevligt att ligga på motorvägen, men att vandra i Norrtälje mellan ett och två idag på eftermiddagen var helt underbart.
Dadde är och dricker wisky med johannes. De tyckte nog att jag kunde ha blivit kvar, men jag känner mig låst av fasta tv-tider... skojja bara, ville hem och ta det lite lugnt, det har blivit en del tidiga morgnar den här veckan.
Inga större planer för imorgon, kanske ska fara till mamma, vet inte ännu, märker väll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0