Välkommen till min nya blogg!

Jag är lagom oseriös, bitter ibland, pratar för mycket och sover för lite =)
Bloggar från mitt "geek-corner" med två datorer (tre om lappisen blir fixad) på Åland.
Närmaste framtiden lär nog tyngden ligga på bröllopsplanering och allt som kommer med det, men nog lär jag lalla på om en del annat oxå.

Denna helg har jag även tränat för mycket.
Eller vad sägs om 16-22 på lördagen och 10-16 på söndagen? 12 timmar totalt, ca 10 timmar aktiv träning, jag är iallafall helt slut.
Och veckan som kommer blir brutal, jag har vattengympa att ta igen. Den som inte tycker att vattengympa är träning går i fel grupp eller ger inte allt. Det är fullt möjligt att svettas som en gris även i vatten.
I vanliga fall har jag bara 4 träningspass i veckan, 5 med min barngrupp.
Tror att jag kommer få billig fylla när vi har kick-off på fredag, fast jag ska vara nykter och chaufför =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0