Duktig flicka

Varit lite småduktig idag faktiskt.
Grattade Dadde  -Grattis älskling 22 år!!!-  samt berättade var jag gömt hans present.
Pratat med sjökvarteret, igen, och de hade fått reda på att de begränsningar på personantal som gäller vanliga samlingslokaler inte gäller kyrkor och kapell =) det hade tydligen varit ett bröllop där tidigare, med 35 pers och det hade inte varit trångt alls. Blir nog trångt när vi är där dock =)
Fått Lembergs att skicka ringen till guldsmed, gick bättre idag, det var andra systern.
Pratat med ömsen om bagageförsökring och länge jag får ha juniorförsäkring (MÅNGA år till)
Hämtat nya bankkortet från banken.
Sökt i alla butiker i stan efter ett vitt linne med tunna axelband och lite spets i ringningen, finns inte, får nog fara till Mattssons i Godby, där finns allt =)
Var in till frisören men hon behagade ju vara ledig idag. Messade nyan istället...
Stod utanför matbutiken och pratade med en dam som samlade in pengar för hungerdagen i säkert 15-20 minuter, hon var jättetrevlig. Skulle fylla 80 nästa år, det skulle jag aldrig ha trott, hon såg inte en dag äldre ut än 65!
Har handlat tårtingredienser samt bakat tårtbotten. Kalas på lördag förmiddag.
Bestämt vad jag ska ha på mig imorgon, ja det tog lika länge som allt det ovanstående =)

Listan:

-prata med frisören om mitt hår
-köpa olja till bilen, den var slut på select idag =(
-fara med all kartong till återvinningen (sophantering i all ära, men varför är vi de enda på gatan som INTE har kartongcontainer?)
-Ta reda på om någon här gör hårförlängningar så som jag vill ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0