*suck*

Här har jag degat hela dan, tänkte att vid 2 tiden ska jag börja göra nått vettigt...
10 i två ringer de från jobbet. De har bytt maskin, kan jag komma och jobba om 1½ timme?
OK, ska inte gnälla, jag får jobba kväll, och kanske jag får jobba imorgon.
Men det känns som det suger lite faktiskt, var ju inställd på att bara vara hemma idag.

Kom just på att min tv har inte varit igång sen jag kom hem från Åbo i fredags natt. Jag tror den känner sig bortglömd, den ser lite deprimerad ut. Skulle kanske borda se efter om det finns något som är värt att se någon dag. Men ikväll blir det inte, knappast imorgon, på fredag var det kick-off, lördag kalas, sen kanske eckerö eller syster yster, slutar antagligen kvällen på arken, så söndag kväll kanske =) Går det Moonlight på 3:an ännu månne?
Skulle ju om inte annat kunna lägga igång en film då, har ju en eller två att välja mellan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0