Sommaren är slut

och tillbaka till arbetet imorgon. I fredags räknades inte riktigt, det var bara tjuvstart.
Nu måste jag väll börja ta ansvar för min avdelning igen =) Usch och fy, vi har fått helt nya datasystemsrutiner för en av våra kunder, verkar som vi är mera kundtjänst än returhantering för dem just nu. Och så finns det en hel del "rester" från när Thomas blev ensam på jobb, vi ska egentligen vara 4, så vi ligger lite efter.
Måste sätta igång väckarklockan oxå, har ju sovit till 10-11 nu i slutet av semestern. Skämms ju nästan lite, jag som -aldrig- brukar sova längre än 9, om enns det.
Det blev arken igår och dessvärre hade jag rätt i att det inte blev någon höjdare.
Tur att jag hade Anna att haka på, och vi fick upp Jim på dansgolvet oxå. Daniel kom oxå med till arken, se på fan, fast det var ju för att Johannes skulle dit. När jag ville hem lite efter 3 kunde jag inte hitta honom... Tror ni inte att han var på dansgolvet... VA? Jag får ju inte ens upp han dit, så det var ju det enda stället där jag inte kollade. Sen wirrans och hem.
Jag vaknade 11, Daniel lite före 1 =) Det blev inte mycket "vi tid" innan han måste till båten =( och det var synd, men jag tyckte att när det var hans födelsedags firande så skulle han få sova.

Bröllopsbestyr:
Måste börja leta mönster till neas klänning.
Viktkampen drar igång igen (damn you, födelsedagstårta)
Funderar på att beställa denna caketopper, det känns som att den är lite vi =)
Bruden bär brudgummen uppslängd på axeln ;P det blir kanske den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0