mycket att göra - ingen som helst lust

Träningsvärk... höll inte på att kunna rulla ur sängen i morse. Vissa dagar är jag gladare än andra att jag har "princess-säng" som är så hög, att sitter jag på kanten nuddar fötterna nätt och jämnt golvet. Vågar inte tänka på hur det ska kännas resten av veckan eftersom jag ska träna varje kväll, och imorgon bitti kl 6.30 *hjälp!*

Har en fin liten "to do"-lista som även inkluderar möblera om halva lägenheten.
Det måste väl iof inte göras idag, men det ska vara gjort innan torsdag kväll, för sen är min semester slut.

Listan:
-kolla tårtpriser "min" slår igen till helgen, de andra skulle Dadde kolla med =)
-kolla hur många det FÅR vara i kyrkan, sjökapellet är liitet...
-prata med frisören om mitt hår
-reda upp samt möblera om vardagsrum + extrarummet
-fara med all kartong till återvinningen (sophantering i all ära, men varför är vi de enda på gatan som INTE har kartongcontainer?)
-sortera ren tvätt, vika tvätt, stryka det som behöver strykas
-till guldsmeden och prata om ringen fixelifixat =) 2-3 veckor skulle det ta att få den färdig sen
-se på örhängen
-fara till systeryster och umgås lite
-ta bild på kronan jag ev ska använda (för att ha att fundera över) blir inget eckeröfarande

 liten teaser av klänningen, spetsdekorationerna =)Den virkade spetsdekorationen på min/mammas brudklänning

Så min lista minskar sakta men stadigt. Ska kanske vara lite mer aktiv imorgon. Då ska jag dessutom till Holmbergs och beställa mätning för slutgiltig offert på balkonginglasningen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0