fläckig och glömsk

har blåmärken lite här och var =) Rejäla greppmärken på gäddhänget (tack Tommy) samt dräktmärken/tryckskador från samma typ. Armbågsmärke vid ljumsken (Sofia tror jag) svarta knän (gårdagens uppvärmning samt dagens bootcamp). Har även tillskansat mig utgjutningar på läpparna efter en armbåge (som av ett under blev inte näsan blå, givet av Patrik)
Har inte fått bort nånting från listan idag, hamnade att jobba tills kl 5 =(
Nej men visst ja, var ju snabbt och köpte linne till träningen juh...
På fredag kommer de och mäter upp min balkong =D
Tänker börja tidigt och sluta tidigt imorgon, ska köpa morgongåva =)
Ska nog göra en massa annat oxå, men jag orkar bara inte göra en lista över dem. Vilket betyder att jag kommer glömma minst hälften. Senil-inkompetent guldfisk!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hur går planerna? ja just ja, jag glömde fråga nöär bröllopet är?

2008-10-01 @ 16:17:14
URL: http://mittlivsomnina.blogspot.com
Postat av: Ninna

Jao, det går nog bara bra. Har det mesta fixat, eller iaf under kontroll. Svärmor har -mycket- mer panik än jag =) Vi gifter oss på julafton, mellan julkalendern och kalle anka ungefär =D

2008-10-01 @ 21:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0