velpottor!

Ännu en måndag över =)
I slutet på förra veckan kom den bindande offerten från holmbergs, eftersom vi nu är tre lägenheter så slutade det ca 150€ billigare än i somras, så långt allt nice. MEN det är ca 10 veckors leveranstid...
om 10 veckor är det den 22:a december... *suck* jag som hade hoppats att det skulle vara klart innan bröllopet, vi hade ju tänkt fixa upp det lite och ställa ut tvn dit så barnen skulle få se på film ifred. Eftersom jag hade tänkt fixa fint i sovrummet inför bröllopsnatten kan jag inte låta dem vara där inne heller =(
Det som suger mest är ju att det blir såhär för att husbolagets styrelse inte fått tummen ur arslet. Jag fick preliminära offerten för 3 månader sen! *mutter, mummel, fula ord*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0