sporadiskt minne

Jag är övertygad om att det är vad jag har! För NÄR det funkar, så funkar det hur bra som helst! Men när det inte funkar så... ja *suck* då vet ni alla hur det blir =)
Körde just Daniel till båten, jisses vad det blåser. Sen var jag till sparhallen och lämnade kartong i deras sortering, men sen när jag skulle in och handla var det svart (strömavbrott...) och jag glömde helt vad jag skulle ha, var fundersam om de skulle ta kort fast reserv-aggregatet är igång, och kom därifrån med Ländia-kokosbollar och choklad...
Var ut till systeryster igår, kollade genom jultidningskatalogen. Det fanns knappt nått som var något att ha, bara en massa häften med paller. När jag sålde för typ 15 år sen, så var det iallafall böcker bland utbudet, nästan hälften när jag tänker på det. Beställde några tidningar och en kokbok. Var inte där så länge, de höll på att lägga plåttak på garaget.
Ska försöka hitta någon inspiration till att göra något, men det är svårt =)
Skulle kolla upp om puma skorna jag hittade på sportcenter fanns billigare på nätet, jo tjena, de gick inte att hitta alls... *suck* antagligen är de så gamal modell att de inte finns mer =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0