Bättre idag

Allt kändes lite bättre idag. Var upp till Johanna med blomma, nallehäst och kortet. Hon var trött (doh) och lite borta, skulle nog jag oxå va. Hon hoppades på att få fara hem på måndag. Vilken plåga det måste vara att ligga inlagd när man avskyr sjukhus, jag skulle väll iof inte ha något problem alls =) men jag gillar dem juh.
Var till Cirkeln och hittade en stol som Anita kan ha åt poppan, en sån som man spänner fast på en vanlig köks stol, den kostade hela 2€.
Så när jag ringde för att berätta det fick jag veta att daniel kommer hem inatt =D
Ska ut till syster yster imorgon förmiddag och på kvällen ska jag se på film med erica. Det är väldigt länge sen vi gjorde det sist. Har för mig att det var Dune vi skulle se.
De har varit här och mätt upp balkongen, vill veta nu NU nu vad det blir att kosta och när de kommer och gör det! En lägenhet till hoppade på, så nu är vi 3 som glasar in =)
Är borttappad i huvudet, värre än vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0