#¤%&l[//&¤%¤

ungefär så känns det ja!
Vrikade foten under uppvärmningen idag =( ordentligt...
Så det blir inga nya skor för mig, istället ska det införskaffas fotleds-stöd. Nå, efter att ringen har kommit/blivit betald kanske jag har råd med dem, men det beror helt på vad priset slutar på...
Fast det känns så bittert, imorgon ska vi krypa och kräla för första gången på bootcampen, och det SKA jag vara med på!!! Fast det lär nog bli med smärta, svett och tårar kan jag meddela redan nu... Min lilla fot kommer inte att uppskatta att bli hoppad på i en hel timme, fast iof, vi skulle ju krypa och kräla en del =)
Nu ska jag tycka synd om mig själv, och hålla foten i högläge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0