Jag kan gå, nästan...

=) jag kan halta och hoppa på ett ben iallafall. Var till Mickiz efter jobbet och lånade en krycka, tack älskling! Och busade med flickorna såklart. Fick puss av dem båda, Amanda skulle pussa på kinden men Pauline var inte så kinkig, hon grabbade tag runt mina höfter och tryckte en stor blöt puss rätt i ljumsken på mig (samtidigt som hon pruttade, hon var väldigt stolt över det...)
Skulle varit på vattengympa imorse, men mormor tyckte tydligen annorlunda. Hur kan man annat se det, jag hade 2 väckarklockor på ringning och ingen av dem ringde. Vaknade 7.42, skulle vaknat 5.30 och börjar jobba 8.00 *panik...* Hann i tid dock, fast var inte på plats före 5 över, tog en stund att halta dit =)
Seija var in till jobbet idag, men hon kom inte och hälsade enns. Den 3:e november ska hon vara tillbaka, men jag ska fortsätta vara ansvarig. Känns faktiskt väldigt skönt för oss allihop med alla ändringar som gjorts i datasystemen.
Var på bootcamp idag, nej jag skulle inte träna, hade fortfarande arbetskläderna på mig.  Kunde jag sitta stilla och titta på när musiken väl startade? Nä-eh... var iaf lite duktig och gjorde inget där man stod upp, satt på rumpan och gjorde sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0