home again

Så var man hemma igen då.
Det är nog lite skönt endå, fast det kändes som att helgen var jättekort.
Konstig faktiskt, den brukar kännas lång när jag far till åbo, måste vara för att vi inte gjorde nått, bara såg på tv hela dan och sen var vi och käkade med ewert och hem till honom på lite bibelstudier samt läskande drycker =D
Det måste varit barn-rea på viking, det var hur mycket barn som helst på båten.
Krykan lämnade jag ju hemma, kändes bara som det skulle bli jobbigt att ha den med. Samt stor risk att jag skulle glömma den någonstanns. Efterklok kan jag konstatera att jag borde ha haft den med, hade så ont i min fot igår när vi gick hem, den var inte riktigt glad idag heller. För tillfället pratar vi inte med varandra eftersom den bara säger fula ord åt mig...
Såg just Tony vinna "Singing Bee" i reprisen på 3:an. Najs!!! För inte hejade väll jag på ålänningen heller, det var absolut inte enbart därför jag satte igång tv'n när jag kom hem. Nu ska jag se "dragonhunters" på datorn, nån tecknad film som jim tipsade mig om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0