flummardag

Det blir lätt så när en av de första man träffar vid 8 säger, nej men guuud vad du ser trött och sliten ut. Jag mådde finfint tills dess, sen började jag känna mig hängig... Till slut (fick fler liknande kommentarer) måste jag ju kolla mig i spegeln -> världens påsar under ögonen *suck* antagligen för att jag hade så torra ögon imorse, försökte blinka, men det gick inte. Ögonlocket satt fast, mysigt, behövdes mycket ögondroppar för att det skulle bli bra.

Varit i dimmorna på jobbet, det känns som det börjar bli liiite för mycket otur i min närhet:
2 veckor sen, ett kompispar splittar
3 dagar sen,  fick veta att en på jobbets make dog oväntat
Idag fick jag veta att en som jobbar uppe hos oss var med om en olycka, allvarlig olycka igår. Blev opererad omedelbart, och saknar numera vissa innre organ =(

Slutade 14 och lyckades faktiskt få en hel del gjort. OK, jag erkänner, gjorde lista på jobbet, höll ändå på att glömma grejjer... Men men, bara att surfa hårförlängnings-sidor kvar.
Jag var till möbelreturen i jakt på ett litet vitt skåp (till gula toaletten) och en stooor hörnsoffa. for hem med ett symaskinsbord =) det var helt underbart, visserligen går det inte att fästa min maskin på det som man kan med orginalmaskinen (som medföljde, ca 35-40 år gammal bernina) men det funkar bra endå =) däremot ska den inte stå i hallen, det är bara för tillfället.
Gjorde ett litet kollage:
1. skåpet hopfällt
2. öppnar luckan = symaskinen
3. symaskinen på lägre nivån och botten uppfällt = benrum
4. symaskinen högst upp, bottnen fast. kolla in vikdörren förresten

Jag är sååå kär!!!

På vägen hem via knegarn och tojes slutrea. Hittade ett smycke åt Nea (för att hon är brudnäbb), ett halsband/kedja av hjärtan (sååå snygg) åt mig, en fyrklöver-berlock (gudbarnet) en väsk-berlock och örhängen som matchar ett halsband jag redan har.
Var in till Lilian, hon kan sy trensar =D så jag behöver bara hitta "mitt" hår så hon vet vilken färg hon ska färga mitt i. Vilken jäkla sida var det på? minns inte...
Köpte morgongåva, skulle bli 58€ men slutade på 160... och då fick jag 23€ rabatt. Suck, jag borde inte få ha hand om mina egna pengar, det är ett som är säkert.
Tog passfoton och sprang (nästan iallafall) till polisen, fixade passet.
Vidare till megasport, behöver skor till bootcampen, får så ont i mina benhinnor av det stumma golvet =( de hade 1, ett, 1 par aerobics skor??? för 85 € kom igen! dessutom var de rosa...
Så jag gick till sportcenter istället. Deras billigaste började på 59 (se på fan) men givetvis föll jag för puma skorna för 110 *suck* nå, får ändå lite betänketid på dem, hade inte inläggen med så jag ska återkomma en annan dag och se om de får rum. antagligen lördag eller nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0