fru/mrs Henriksson...

Så blivde man gift till slut...
Vet inte vad jag ska skriva, så jag lägger in lite bilder. Mer på Facebook, men du måste finnas på min Friends-list för att se dem.

And so I got married in the end...
Don't know what to write, so I'll post some pictures. more one Facebook, but you need to be on my friends-list to see them.
Hår och bucketten  Hair and bouquet

Mammas 30 år gamla brudklänning
Mom's 30 year old wedding dress

here comes the bride...

pussas för fotograferna...
kissing for the photographers...

kyssen, den kyssen...  the Kiss!

Kommentarer
Postat av: Mickiz

Skrev komentar på ansiktsboken också men kan skriva här me att du ser helt strålande ut! hela du lyser! :) och att jag är otroligt lycklig för din skull sötnos! :) puss

2008-12-25 @ 10:21:51
URL: http://baramickiz.blogspot.com/
Postat av: Andréa

Hej Linda!



Vilken vacker brud! jag börja fan hulka när mamma berättade om hur vackert bröllopet var. Jag har fått alla bilder de tog från bröllopet, de var ju så vackra, och du Linda- Helt amazing! Och vilket väder ni fick sen!



Lycka till i framtiden och hälsa Daniel det samma!



Massa kramar Andréa

2008-12-28 @ 09:24:43
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Ninna

Mickiz:

Tack vännen!

Andréa:

Jag vill väldigt gärna ha de bilderna!

2009-01-05 @ 23:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0